Hyppää pääsisältöön

Kotiseutu-Rock perjantaina 20.7.2018 Vihannin Nuorisoseuralla

Vesihelmiviikon alkajaisiksi järjestetään pienoinen muusiikkipläjäys Vihannin Nuorisoseuralla. Tapahtuma alkaa klo 16.00 ja DJ-Aatu aloittaa illan pari tuntia kestävällä ala-asteikäisten Discolla. Sitten n.tunnin mittainen roudaustauko ja n.klo 19.00 lavalle nousee Kake Karisson, klo. 20.30 Wilsoninpinta ja klo 22.00 Kuorimo. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Ei ikärajaa, muuten kuin diskoon. Ei anniskelua. Puffetti.

Vihannin kotiseutuyhdistyksen kustantama kirja Vihannin kirja II: Vihanti 450 vuotta julkaistiin 16.4.2016. Ukonkantti-kirjasto oli viimeistä paikkaa myöten täynnä. Paikalla oli myös lehdistö. Kirjan toimittajat ovat Aarne Mämmelä, Merja Honkakoski, Anja Kaartinen ja Erkki Kotila. Kirjassa on 24 kirjoittajaa. Se on sidottu koviin kansiin ja siinä on 616 sivua ja runsaasti värillisiä ja mustavalkokuvia, mm. vuosien 1767 ja 1859 kirkonkylän isojakokartat. Kirjasta selviää mm.